Nu är jag igång igen..

Nya tag..
Jag orkar inte sitta och deppa längre, så ska försöka skriva så mycket jag kan nu..
Jobbat idag, och skulle ju på möte med natten idag men när vi kommer dit så är mötet i stan och vi står på servichuset i Linghem.. haha! Det hade våran chef glömt att informera oss om, vilken koll dem har.. INTE!
Men det va bara att gå hem, vilket va skönt för jag slutade ju 1 timma tidigare, men förlorade ju min fyllnad..

Elin har varit här en stund,  hennes praktik ringde och dem ville att hon skulle jobba mellan 18-23 , och hon fick betalt denna gång, så det tacka hon inte nej till..
Tycker jag hon gjorde helt rätt i, hon behöver jobba och tjäna pengar :-)
Men det va trevligt att hon kom en stund ialf, vi han spela yatzy, ficka och snacka skit ..
hehe!

Snart ska jag sätta igång med att städa, diska och en massa annat tills imorgon, för då kommer jag ha fullt upp att göra efter jobbet, jag ska handla, baka tårta och allt, så det hinns inte att städa då..

Sen på torsdag är det dags för att tvätta IGEN... Sen åka och handla, som verkliiiigen behövs..
Fredag är det jobb igen, sen är det lite party på kvällen -)
Sen jobbar jag hela helgenm ute på ekenäs på riddarspelen, lite extra pengar till mig.. JA TACK!
Det ska gå till Kreta resan är det tänkt!

Har ringt läkaren med, och jag fick en tid den 5:e juni, vilket är toppen, nu hoppas jag det kommer gå bra, vilket jag tror..
Är glad att jag äntligen ringt, det tog ett tag, men fick ut pinnen ur arslet och tog tag i det!

Saknar min pappa rätt så mycket, fick ju ett mess för ett tag sen, 1 maj om det ska vara exakt, då han skrev att han saknade mig, men sen har jag inte hört något mer, och just nu känner jag inte för att höra av mig eftersom jag alltid annars hör av mig..
Men nån dag ses vi väl..

Allt annat känns med struligt, vet inte alls längre..
Tänker inte ta åt mig allt, jag har inte skapat allt..
Vet bara att jag mår jävligt dåligt när det inte är bra, jag saknar dig varje minut, sover inget bra, ohh jag saknar ihjäl mig, även om jag tycker det är skönt att vara ifrån dig..

Nee, nu är det dags att städa här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0