Rubrik....

Nu har jag inte lång tid på mig, ska snart åka på kalas, ska bli trevligt :-)

Igår blev det som sagt film och mys i soffan, det va helt okej faktiskt..
Ville festa egentligen, men va tur att det inte blev så, för jag hade inte orkat..
Va riktigt trött efter jobbet..

Efter kalaset blir det Grey´s Anatomy, sen blir det att baka..
Måste lägga mig rätt skapligt då jag ska upp tidigt imorgon, ska ringa läkarn innan jobb och då är det bäst att ringa när dem öppnar, för jag vill inte sitta på jobbet och prata med läkaren..

Jag hoppas tiden går jävligt fort nu, för jag vill ha 23:e Juli, då jag och min bumbi sitter på flyget till värmen..
Första vi ska göra är att köpa oss varsin madrass så vi kan ligga ute på havet och sola..
Mysiga middagar, goda drinkar, och bara umgås med min bästa vän.. Kan det bli bättre?
Åhh vad jag längtar, likaså min bumbii!

Nehe, om man ska göra sig iordning då..
Frukost har jag redan ätit, duktiga jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0