Snart dags för sängen!

Idag har jag gjort en hel del..

Först blev det en cykeltur till mammsen för att prata lite, sen drog vi bort till Ica och handlade lite..
Sen har jag bakat, mockarutor och kokos-kakor..
Mummsigt
Dock blev mockarutorna lite dåliga, så tänkte göra nya imorgon..
Måste ladda upp inför födelsedag, som ska firas här hemma..
Min bror och hans tjej kommer hit så mamma och övrig släkt kan fira oss här..
Det betyder att jag ska bjuda på tårta och fika bröd.
Jordgubbstårta vill jag göra :-)

Sen va jag och Rille ute på fotbollsplanen och sparkade boll med Evo, och jag har aldrig sett Evo så lycklig..
Åhh vad han tyckte om det, så blir att göra det imorgon med..
Han ska även börja springa lätt brevid mig när jag cyklar..

Sen har vi lagat god mat, kyckling med basilika och feta ost & pasta.. Riktigt gott :-)
Sen blev det slappa framför tv:n, och nu har Rille dragit till jobbet, för denna vecka ska han jobba natt på DHL...

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig..
Jag är sjukt trött!

Tack flickor för en underbar lördag ihop med er :-)
Snart gör vi om det hela, fast med lite alkohol inblandat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0