Truddeluu!

Precis kommit in från en promenad med Evo, usch, hatar att gå ut när det är blött, torka tassar o dittan o dattan..

Jobbat idag, gick hem lite tidigare, va väl hemma kvart i 4, rätt skönt att kunna göra det ibland :)
Idag behöver det städas, bädda rent, diska och en del annat göras här hemma, så väntar på att Rille ska gå upp så jag kan sätta igång :-)
Hoppas även att jag kan få byta bort min kväll på lördag, så jag tar dagen istället, åhh vad jag skulle bli glad då..
Vill umgås med tjejerna i helgen, jag vill festa!!
Dock har jag inte ett öra, men ska försöka lösa det..

Nu blir det att börja laga mat..
Vad det nu blir att laga :S
Ingen aning vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0