Wicked Game

Har precis kollat på dagens avsnitt av Grey´s Anatomy, tror det är 2 avsnitt kvar på säsong 5, men detta avsnitt va allt ett avsnitt man inte kunde sluta gråta i..
Jag har nog gråtit för 10 människor..
Jag älskar denna serie, inte missat ett enda avsnitt, och jag lever mig i Grey´s..
Jag mår så bra när jag ser det, jag blir helt varm i kroppen och glädjen kommer fram..
Jag hoppas att denna serie aldrig kommer sluta, jag skulle gå under..
Nu kommer jag sitta spänt och vänta till nästa vecka då jag tror det är dubbelavsnitt :-)

Jag ska städa nu, mina planer för att åka till stan sket sig..

Ikväll blir det att äta något gott, sen blir det lungt, jobb imorgon..

Jag bara älskar denna låt, den får mig att må bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0