11, feb, 2010

Snart helg igen, usch, tiden går för fort, fast nu gör det inget, vill ha sommar!!

Inte varit mkt jobb denna vecka, tråkigt..
Jobbade 07-19 tisdag, och nästa pass är på lördag..
Veckan har med andra ord varit väldigt lugn, tränat, umgåtts med vänner och fixat klart mina naglar hos Evve, och dem blev jätte jätte fina :), dock är ju inte jag van vid att ha långa naglar så det är lite små jobbigt, men det går nog bra om en vecka lr nått :)

Igår va Elin och Anna på besök, vi skulle se Avatar "bästa filmen jag sätt" men ville sig inte riktigt, så vi spelade yatzy istället :)
Sen skulle jag gått hem till Mr M, men jag somnade.. haha, hur lyckas man??

Idag har jag sett klart på Beck filmen, och Prinsessa, båda va bra..
Varit på arbetsförmedlingen, SUCK!
Snart ska jag sätta igång med städandet, sen är det träning :)
Yvonne kanske kommer förbi och dricker te med mig sen :)
Imorgon kanske det blir att åka ut till Erik en sväng, han ska ha fest, men jobbar lördag så blir lugnt..
Söndag blir det bio med Tina och Yvonne - Valentines day, passar väl bra in på alla hjärtans dag, som för överigt kan tas bort..

Nu blir det städ, annars kommer jag aldrig igång..

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0