Feb, 1, 2010

Inatt somnade jag på soffan, vaknade vid 7, gick o la mig i sängen!
Har en sån huvudvärk och mensvärk idag, känns som jag ska gå av, men jag ska nog överleva :)
Idag har jag varit på stan en sväng, varit hos a-kassan och lämnat in alla mina papper, så nu kanske det kan börja hända något..
Sen va jag och träna, BT, det va Nicklas som hadde passet idag, första gången jag va på ett pass med honom, riktigt kul men lite svårt tyckte jag allt, går nog bättre nästa gång :)
Nu börjar det ju hända saker, folk börjar se att man går ner i vikt :)
Jag är mer peppad nu än någonsin...
Denna vecka är det träning måndag, onsdag, torsdag, fredag och söndag..

Snart är det dags för gå och lägga sig, ska upp kl 5, börjar jobbet 7 imorgon och kör till 19, långa pass, men det går rätt bra ändå!
Hoppas att tågen går imorgon bara :)
Imorse va det en olycka i Linghem, en man omkom då han blev påkörd av tåget :(
Tycker det är fruktansvärt.. Borde inte få hända..
Tycker även det är dåligt att allt blod är kvar, kan dem inte täcka för det med grus, eller något liknande!?

Nu är det mys framför tv:n, sen sängen!
En kopp te till tv:n blir det självklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0