Feb, 7, 2010

Helgen har gått fort, för fort.. Men är ledig imorgon, så det är skönt :)I fredags jobbade jag, sen va det födelsedagskalas för Tina hemma hos Christian, mkt folk, vilket sluta med kaos, vi förflyttade oss till Forss efter ett tag.. Lagom rund under fötterna..
Inte bakis alls på lördag.. Mamma va över och hjälpte mig att få upp duschdrapperistången, och väggtexten, så nu är allt färdigt :) Och fint blev det!
Igår så hade jag förfest, dock drack jag inte speciellt mkt, en grogg tror jag att jag fick i mig, sen vidare till platå för att fira Josse som fyllde år :)
Trevligt va det, men ska aldrig mer ha förfest när jag själv inte dricker.. Jobbigt att höra alla fulla människor..
Va hemma vid halv 2 lr nått, sen sova, upp vid 7 för att dra sig till jobbet..
Kommer bort till rece, och tåget är inställt, och inte går det någon buss heller, så fick ringa och störa mamma i hennes sköna sömn, tack och lov kunde hon hämta mig och köra mig till jobbet! TUSEN TACK!
Nu är jag hemma, ska städa lite, sen blir det lite mat och ett bad..
Vid 6 tänkte jag dra mig till fitness och gå på crossen, sen ska jag sätta mig hos Evve och göra naglar, har fått en nagel fin, idag ska vi nog köra på 2 :)
hahah! Får se ut som skit på de andra så länge, Evve måste få träna!
Nehe, dags att börja!
/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0