Födelsedagskalas för Linda!

Inatt har jag fått sova, och det va skönt kan jag lova!
Har tröttnat på min design, inte kul att blogga, inte något som jag vill ha..
Får se om jag kanske sätter mig och försöker lära mig så jag får den som jag vill ha den :)

Gick ialf upp vid 9 idag, käkade frukost som bestod av en banan och lite yoghurt...
Sen gick jag ner till Fitness och körde träning :) Helvete vad svettigt, och jag kommer nog inte kunna gå imorgon, tur att jag har tvättstugan imorgon då, så blir det ju inte värre av alla trappor upp och ner, tror det behövs :)
Imorgon är det ett BT pass som gäller..

Någon som vill köpa en katt? Hane, 1 år och 4 månader, EJ KASTRERAD, SKRIKER men väldigt mysig och kelsjuk, är gärna med överallt, till och med när du är på toan, står i duschen "han står med tassarna på badkaret" i sängen, han är med ut på balkongen när jag röker, så en väldigt social katt :)
Börjar undra om man är lite efterbliven.. Han snarkar och smaskar när han äter..
Greglar gör han med, men inte lika mkt som förr..

Snart ska jag bort till Timmy, Linda och Zakk, Linda fyller år :) Så jag ska dit på kalas :)
STOOORT GRATTIS TILL DIG LINDA :)
Du fyllde 25 nu va?? ;)

Ikväll blir det film och mys med Evelina tror jag, om hon inte har ändrat sig, sånt som märks sen :)

Kanske årterkommer med en ny design snart :D haha! Lär väl ha denna tråkiga ett år till eller 2...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0