Här händer det grejer...

Ledig även idag, SUCK! Jag vill jobba!

Igår va jag och tatuerade mig, vart riktigt nöjd, det blev svalor bakom öronen, och det gjorde inte ont, jag tycker det är skönt att tatuera sig, får ut så mkt ilska i kroppen!
Sen va jag och storhandlade med mamma på maxi, betydligt mkt fattigare efter det, men mat måste man ju ha!

Idag har jag städat lite, sen kom Kent och hämta mig för att vi skulle åka och kolla på golv till köket, hittade ett riktigt snyggt faktiskt :)
Dem kommer redan imorgon och fixar det :) Va inte beredd på det, men det va ju skönt :)
Killen kom förut och mätte lite, sen flytta vi ut kylen till rummet, så nu står det brevid sängen! haha!


Här är resultatet från ena örat :)
Nästa bli nog i örat, döskallar eller något gulligt :)

Nu är det dags att sova, golvläggaren kommer tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: malin

Vad fint det blev :), vart gjorde du den? jag ska med göra snart tänkte jag :)

2010-03-03 @ 13:18:49
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0