Måndag och ledig...

Fy faan så kallt det är, jag ät så förbannat trött på detta skitväder nu, vill ha vår, värme...

Helgen har varit lugnt..
Fredags va det filmkväll med Syvonne, i lörsdags kom Josse hit, sen bestämde vi oss för att följa med grabbarna till S2 och kolla på Maskinen..
Va här innan, det va Per, Tobbe, Jocke, Tomas, Jarmo, Krille, jag och Josse..
Sen gick vi till S2, vägen dit va isig och rolig :)

Igår va jag på Ikano med Mamma och Kent, kollade lite, täönkte köpa en ny matta denna månad :)
Sen va jag ju och hämta resekataloger :) Nu ska det kollas och beställas inom en kort tid, förhoppningsvis!

Hyresvärde va ju här förra veckan, han tycke att golvet skulle slipas och lackas, och skulle behöva ett nytt i köket, men måste få klartecken från en annan först! :)
Han ringde nu på morgonen, och jag får nyslipade golv, och nytt i köket :) Wooohooo! Så i veckan ska jag välja golv till köket...

Idag är det träning 16.30 sen åker jag ut till Mamma och Kent och sover över där, vågar inte chansa på att tågen går som dem ska imorgon, då jag ej kom till jobbet i söndags, alla tåg va inställda, och imorgon jobbar jag 12 timmars pass och det VILL och KAN inte jag missa!

Nu ska jag packa och städa undan lite!
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0