Min dag har varit galen..

Hade som sagt tvättstugan idag, satte på mitt fullkornsris som ska koka 45 min innan jag gick ner för att hänga upp tvätten..
Men när maskinen gått klart va kläderna jätte blöta så fick stå och vrida ur alla kläderna, viket tog en jäävla tid, sen hänga upp allt i torkskåpet..
Men vart ialf klar..
Kommer upp i trapphuset, känner en rökdoft, och det luktar bränt..
Kommer in i lägenheten och ser bara stora rökmoln, mitt ris brinner.. haha!
Luktade ris halva dagen i lyan och trapphuset..
Stackars grannar..

Sen hade jag balkongdörren öppen, vilket jag inte skulle haft, fick jaga katt i 20 min, Ronny hoppa ut från balkongen.. HAHA! Han vill vara ute... Stackarn!
Men det gick bra som tur va, och nu får jag ha dörren stängd...

Sen ner till fitness, träningen gick så där, så jävla mkt snurrar o skit, svårt att hänga med, men i slutet gick det bra :)

Har hunnit bada, och käka lite, snart dags för att gå och lägga sig...
Åtekommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0