Snö, snö, snö. GE MIG VÅR!!!

Jag är så trött på skiten, kan det inte bara sluta nu, får gärna vara kvar en vecka till så barnen har ett bra lov, men behöver inte komma mer...
Är grymt sugen på att ta en sista minuten nu..
Kommer knappt u på balkongen, då är det nog, jag måste kunna komma ut där, och min älskade Ronny med...

Veckan har varit lugn, jobbat och varit sjuk..
Igår hade jag hög feber, sov eller låg i soffan typ hela dagen, kunde ändå sova inatt!
Hade besök av Yvonne, vi kollade på Avatar och åt god mat och lite godis..

Ikväll blir det nog bio med Josse, om vi inte skulle ha filmkväll, haha! Vi får väl se vad som händer :)
Imorgon är det jobb, om jag kommer till jobbet vill säga, tydligen mkt tågtrafik inställda..

Nu ska jag käka lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0