Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Jag är trött, ont i bihålorna och aj aj i mitt knää!
Igår jobbade jag kväll, slutade 22,innan jobbet gick jag till ica för att köpa frukt, på vägen till jobbet så ramlar jag omkull på en isig jävla gata, slår i benet nått så fruktansvärt..
Går vidare, börjar göra ont, och sedan ser jag att bloder bara rinner och mina nya leggins hade gått sönder, och va fulla med blod..
Så kan det gå! Efter jobbet va det bara att gå bort till mamma o Kent, sova över där, upp 6 imorse, jobbat 07-19, kände mig risig, kände mig dock risig redan i helgen, men va bättre igår, sen under dagen började näsan täppas igen och fick jävligt ont i huvudet, som sedan satte sig i bihålorna!

Nu har dem fixat mitt avlopp med, så nu kan jag duscha..
Men jag orkar inte just nu, ska sova.. Imorgon är jag ledig, då är det bort till banken, chefen, och sedan hem för att tvätta och vänta på att dem ska börja med låsbyte! Kunde väl byta ytterdörrar med tycker jag, men det är prat om det!

Vill träna imorgon med, men dock tror inte jag att jag hinner det, får ta ett kvällspass på torsdag, ska bort till Oliwia då med, så det är ju nära o bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0