Avatar...

Ikväll blir det bio med Herr M, ska bli mycket trevligt :)
Får se om filmen Avatar är något att ha :)

Ledig idag, så jävla skönt, och jag har sovit ifatt, det behövdes, vaknade vid 10 men låg i sängen till 3 och drog mig.. haha!
Va inte så pigg igår, men va tvungen att gå till Yngves för att köpa cigg, så Oliwia och Jonas följde med mig dit :) Gulligt!

Nu blir det att laga mat, och börja göra sig iordning..
Imorgon är det jobb igen..

Dock måste jag tvätta och städa, men orkar inte just nu.. Får göra det imorgon :)

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Det dröjer nog, jag har ingenting planerat, måste jobba varje dag, men du får jättegärna komma hit och hälsa på om du vill? Du får självklart bo här isåfall! Har du varit i London någongång förut? Skulle vara jättekul om du vill komma hit! Saknar dig med! Puss

2010-01-06 @ 19:50:11
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0