Då va jag igång igen...

Kunde inte somna inatt,l och vart inte bättre av att du ringde och förstörde allt.. IDIOT!
Nu har jag äntligen fått sagt det jag vill, hoppas att jag aldrig mer behöver höra något ifrån dig..

Gick upp vid halv 11 imorse, mamma ringde och fråga om jag skulle med och träna, och det ville jag ju :)
Blev ett 20/20/20 pass, riktigt kul att komma igång igen..
Imorgon hinner jag ej träna då jag jobbar 7-7, men onsdag är det dags igen, då bokade jag mig till bodyfit, ett nystartat pass, kan bli spännande :), sen är det BT på torsdag kväll, och fredag kväll.. Pepp!

Precis käkat lite, ska börja göra mig iordnign för att åka till bror och fira honom :), måste packa med så jag får med mig allt till linghem! Sover ju hos mammsen inatt :D

Känns som min vecka är rätt fullbokad, träning, jobb och läkarbesök.. Mycket mer hinner jag nog inte..
Skulle ju vilja på och se Snabba Cash i helgen, men får se om det hinns, och om det finns biljetter kvar :D
Håller ju på att läsa boken, och måste se till att släsa ut den innan helgen med då ;)

Nu måste jag fixa...

Tänker på dig :)

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0