Denna långa dag är över....

Gick upp vid 6 imorse, dock sovit jävligt dålig inatt igen!! Jävla skit...
Behöver verkligen sova nu, men orkar inte..
Ont i magen :( Ska till läkaren imorgon.. Skönt!
Fick ju reda på att jag ej kommer ha så mkt jobb framöver med, en av dem som jag jobbar för kommer tillbaka nästa vecka, så imorgon blev det att gå upp vid 9, packa min väska inför träning, sedan dra ner till arbetsförmedlingen så jag kan stämpla brevid, sen blir det att träna :)
Efter det är det hem och duscha, sedan bort till sjukan för undersökning...
Sen på kvällen kommer nog Evve och Fia hit en sväng :)

Måste lägga mig tidigt imorgon, börjar ju 7 på torsdag och likaså fredag!

Skönt att få höra din röst! :D

Sängen väntar nu!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0