Jan. 21, 2010

Inatt har jag fått sova, och jag har sovit ut, känner mig som en ny människa, dock lite segare än vanligt.. haha
Känner mig inte riktigt på hmör idag dock, känner mig lite nere, men det är väl normalt..
Känner inte för att göra något idag, men så går ju inte att ha det, så jag ska få igång min dag!

Madde ska komma på besök idag, kul :)
Sen är det träning och mys som gäller..

Imorgon är det kanske fest, får se hur ekonomin ser ut, måste räkna lite på det :)

Återkommer senare!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vill du komma hit över min 25årsdag? helgen den 26-28 mars? Skulle vara jätte jättekul!! Ska fira stort! Familjen jag bor hos kommer ej att vara här så vi har huset för oss själva isf! Du kan ju tänka på det iallafall! Puss

2010-01-21 @ 14:53:34
URL: http://cherribomb.blogg.se/
Postat av: Theréz

Jaa det vore skit kul :D Måste kolla upp med jobb, och ekonomi först :)Vad kostar det då? Att åka? HAHA! Puss

2010-01-21 @ 20:06:50
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0