En förklaring...

Då va mina ärenden för dagen nästintill avklarade.. Skönt..
Varit på Us och fått ny medicin, så nu kan jag bli frisk :)
Sen va det NPU enheten för ett första möte med en läkare om min utredning, och mamma va med och det va behövligt, för det va en jädrans massa frågor från när jag va liten som jag inte hade kunnat svara på.
Men en utredning blir det, och dem visste väl inte direkt någon vänte tid, men behövde inte genom gå alla moment i utredningen då det va rätt tydligt nu, så behövde inte ta så lång tid, och det vore såå bra!
Har ju fått ett och annat förklarat, och det känns jätte skönt.


Mamma har målat det sista idag, så nu är allt klart :D hihih! Ska jag bara få in allt i garderoberna igen!
Men en är inte målad, vet inte om jag ska måla den eller inte.. Får se hur det ser ut när jag tar ut allt ur den..

Nu blir det lite mat, sen börja plocka o fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0