Freeeeeedag!

Ledig idag, sköön....t!
kl 7.45 ringde min klocka imorse, va bara att gå upp, ner till tvättstugan..
När jag står där nere kommer granntanten och hälsar mig välkommen, sedan kommer hon tillbaka..
- Dricker du kaffe damen?
- Nej det gör jag inte :)
- Te då?
- Ja det dricker jag.
- Kan inte du komme över till mig och hålla mig sällskap när jag dricker kaffe?
- Jo visst kan jag göra det.
Jag kommer duit, det är uppdukat med bullar, saffransbullar, och en jädrans massa kakor, och te :)
Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord, åhh vilken härlig dam, denna dam är nog 80+ :)

Har så jävla mycket vätt så jag får gå ner hela tiden för att se om något torkar så jag kan stoppa in det som inte får plats..

Ikväll blir det nog lite party :)
Men blir lugnt, då jag ska till ikea med jobbet imorgon vid 2 tid..

Herr M tyckte visst jag skulle vara vaken inatt, och komma över, men jag låg och sov som en stock..
Men vaknade av att det ringde, men fattade inte att det ringde, så jag vet ifan vad jag gjorde :) HAHA!

Nee, nu är det dags att gå till tvättstugan igen!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0