Grym Film

Avatar va riktigt riktigt bra, en av dem bästa jag sett :)
Brukar ej gilla sånna filmer, men det gjorde jag :)
Jag vill se den igen, på bio så man har rätt ljud och allt det där :)
Det va trevligt att träffa Herr M, efter filmen körde han hem mig :) Det va snällt, så slapp jag gå i alla dessa minus...

Snart dags för att laga lite lunch, sedan är det dags att dra sig mot jobbet, vilket jag inte har lust med idag..
Är ju sånt dåligt väder ute, snöar och blåser..
Men det ska nog gå bra!

Försöker få tag i min chef, så jag vet hur nästa vecka ser ut med jobb, kan ju vara bra att veta...

Imorgon kommer min kära mamma hem från värmen :) Saknat henne massor!
Nehe, om jag ska fixa lite mat då, så jag klarar mig denna dag..

 

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Mr M

klart bra film ! mycket fint sällskap gjorde den lite bättre ..;)

kramizar!!!

2010-01-07 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0