Jag ska....

Det va ett tag sen jag skrev nu, fy på mig!

Idag började jag på mitt nya jobb, gick 07.00-19.00 och det va tufft, men det gick, dock helt död nu, och väldigt frusen, höll verkligen på att få stora skador...
Igår gick jag brevid, dock bara 4 timmar.. Trodde aldrig jag skulle klara av alla lyft och så, men klarade det galant :D
Imorgon är jag ledig, på torsdag är det jobb igen, då är det 14.00-21.30
På fredag kommer min älskade mor hem, ska bli så skönt :)
Dem har det bra i värmen, 28 grader och dricker goda drinkar hela tiden fick jag ett mess med :) FUSK!
Men blir allt en resa för mig mer!!

Jaha, helgen som va då, det va ju jobb i lördags, och sedan en spontan utgång, blev förfest hos Forss i Linghem, sedan in till stan där vi träffa bror med hela gänget, drog till Pitch Blac och hade kul..
Jag fick nog i mig drickan rätt fort, kom till Forss vid 22.20, och 00.20 tåget in till stan blev det, va redan rätt full då, och det blev ju inte bättre sen, låg och spydde hela söndagen, och några gånger under natten med..
Va full vid 13 tiden på söndagebn, gick fortfarande och yra och vinglade.. Usch, det va illa, så ska jag aldrig mer bli!
Men måste tacka snälla vakten Emil som följde mig hem när jag va så dålig!

Har inte skrivit något om min träning på ett tag, varit dåligt med det, men nu är jag igång igen, imorgon stänger dem 14, så ska fösöka hinna dit innan, tordag blir det inget då jag jobbar, fredag hinner jag nog på kvällen, men sen är det fest som gäller, tror jag!
Ska ju träffa herr M oxå ;)

Nu är det sängen för min del, jag tror jag ska gå av snart!!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du nu :)?

2010-01-06 @ 15:23:23
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0