Jan. 21, 2010 .. Senare!

Nu är det sent, och jag borde ligga och försöka sova..
Men blev inte så...

Evve varit här, hade en mysig stund :D Hon har fått öva på att massera händer(armar, går jätte bra :) Riktigt skönt..
Va ju och träna förut, gick toppen, helt slut i mina ben nu, undrar ju om jag kommer kunna gå imorgon, sånt som märks imorgon bitti när jag ska till station..

Imorgon efter jobbet är det p-möte, vet ej om jag ska vara med på det, är kanske med till 3..
Vill hinna träna innan kvällen..
Kvällen blir nog inte lugn, pratas om lite fest, för att sedan gå ut :)
Dock har vi väldigt dåligt med pengar allihoppa, så får se..
Men bra sugen är jag...

Börjar märka på mina kläder att jag tappar Kg, kul men ändå jobbigt, för jag har just nu inte råd med att köpa nya kläder..
Men får väl se ut som hej kom och hjälp mig ett tag till! haha!
Många Kg kvar dock..
Men tänkte ju boka in mig på en BIA mätning till 1 April, då ska jag ha gått ner mina Kg.. Bokar jag tiden känns det som om jag kommer bli mer peppad, fast jag är visserligen peppad till max..

Nee, sängen väntar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0