Jan, 28, 2010

Imorse va det min dag..
Tog bussen, men den va försenad ett antal minuter, så jag va inne halv 7 på rece, och tåget går 06.28, vilket betyder att jag borde missat tåget, men med min tur så är tåget försenat till 06.38
Jag kom precis kl 7 till jobbet :)
Jobbigt att gå i all snö, men det gick!
Jobbade till 3, sen åkte jag hem till Oliwia, där har jag varit tills nu typ.. Haft trevligt med damerna!

Men nu blir det att sova, imorgon ska jag fixa massa ärenden, gå till a-kassan, min chef så jag kan få mitt arbetsgivarintyg nån gång, sen är det tvättstuga och träning som gäller..
På kvällen ska jag ha damerna här för lite middag och mys! :D

Ronny min älskling, han är så söt, han fick mat nyss, och han har börjat smaska, sen har han blivit tokig, ska pussas och kela hela tiden, ska med vart jag än går:D

 

Mitt hjärta, mitt allt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0