Januari, 25, 2010

Då va det måndag igen... Veckorna går fort.

Helgen har varit helt okej :)
Fredags va det jobb, sen hade jag förfest :) Trevligt som vanligt..
Sen blev det platens, och en sömnlös natt, så gick och la mig på lördagkvällen vid 21.. Skapligt dööd..
Lördagen va jag ute i Linghem och firade Kent som fyller år idag, kom jag ju på nu.. haha!

I sööndags va det jobb, mådde skit, inga pengar på mobilen, så kan inte sjukanmäla mig, så va bara att gå till jobbet ändå, men fick gå hem tidigare.. Mamma o Kent följde med hem, fixade lite i lägenheten..
Sen vart det slappa i soffan typ hela kvällen, va ju Johan Falk så där trivdes jag :D

Imorse när jag vaknade, gick på toa och skulle duscha.. Så är det total stopp i avloppet, allt kommer upp på golvet..
Mamma fick ringa felanmälan åt mig, så dem skulle komma under dagen.
Men jag fick åka ut till Linghem, ville duscha innan jobbet..
Så nu sitter jag här ute på landet och stannar tills imorgon..
Jobbar till 22 ikväll, och jobbar 07-19 imorgon, så det känns skönt att sova här inatt :)

Men nu ska jag fixa lite innan jobbet.. Sen måste jag bort till ica och handla frukt..
Frågan är hur jag ska klara mig denna månad, jag fick en lön som enbart räcker till hyran..
KUL!

Jaja!

Tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0