Ledig dag..

Idag va jag upp med tuppen , haha naee inte riktigt men nästan.. Gick upp vid 9, packa min väska för träning, gick ner till arbetsförmedlingen, skrev in mig så jag kan stämpa brevid jobbet..
Sen traska jag bort till chefen, fick reda på min procent...
Sen fick jag även reda på att jag ej är månadsanstäld längre, såå denna månad får jag ingen lööön, KUL!
Tur att jag har lite besparingar!
Sedan va det träning, o herrejävlar vilket pass jag gick på.. Bodyfit, enbart ben och mage! haha! Lär inte kunna gå imorgon!
Sen åkte jag till US, och jag hade fått en livmodertappsinflamation.. KUL, inte.. Inte konstigt att jag haft ont..
Men lite pencilin på det så är det snart över :)

Nu är det jobb resten av veckan, imorgon börjar jag 7, men tågen är för tillfället inställda så vet i faan hur det kommer att gå..
Fredag börjar jag med 7, lördag 8.45 och likaså på söndag!
Pengar pengar till mig, jaa tack!

Godnatt!

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska vi skita i detta nu och drar streck över allt gammalt? Livmodertappsinflammation är inte roligt. Har också haft det och det gör ont som fan.

2010-01-14 @ 23:27:14
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0