Myslördag

Sitter hemma och lyssnar på armin van buuren och är jävla trött...
Blir snart sängen för min del..

Va ju på ikea idag, hade jätte mysigt :)
Sedan åkte jag hemmåt, Mattias och Yvonne hämtade upp mig på rece så jag slapp att gå i kylan, så gulligt :)
Yvonne och jag lagade mat, Lax med vitlökspasta med baguetter till.. MUMMSIGT VÄRRE!
Sen kom Evve förbi en stund med :) Vi har kollat hundtricket, haha! Man kanske skulle prova det?

Imorgon är det jobb som gäller, sen är jag ledig på måndag, då blir det träning och fira brors 30 års dag :)
Sen sover jag ute i Linghem måndag-tisdag, då jag jobbar 7-19 på tisdag...

Imorgon ska jag träffa mammi :) Whiii!!


/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0