Nu är det nästan klart....

Oj vad denna helg gick fort...

I veckan har jag typ enbart jobbat..
Fick antibiotika i onsdags, tog första tabletten på kvällen då, på torsdags morgon så är mina fötter svullna, händer, lår, mage helt full med röda fläckar..
Ringde läkaren, fick avsluta med medicineringen direkt..
KUL!
Nu är det bättre, men helvete vad jag haft jobbigt med klåda...
I fredags kväll hade Evvis förfest, blev att gå dit en sväng, nykter, då jag skulle jobba lördag morgon, och för min inflamation..
Men det va trevligt att vara nykter :)
Igår när jag åkte till jobbet på morgonen så åkte mamma till mig och började med renoveringen av rummet, alla de väggar som ska vara vita va klara när jag kom hem :)
Jätte fint!
Sen kom Mr M på besök, det får göras om snart ;)

Sen kom Yvonne och vi chillade hela kvällen, sköön....t!

Idag va det bara att gå upp vid 9, då kom mamma..
Nu är lägenheten så gott som klar, tapeten är uppe, och jag har lite målning kvar, i garberob osv..
Lägger upp lite bilder med, så får ni se :D
Dock tagna med mobil..

Det va lite för och efter bilder :)

Nu ska jag gå och ta mig ett vart skönt bad, sen blir det att laga mat innan mina damer kommer!
Imorgon är det NPU enheten och läkaren...
Sen jävlar är det träning...

/ Theréz



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2010-01-17 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0