Söndag

Uschalingen, jag tror jag va död imorse, kom knappt upp ur sängen, tog väl bara si så där 20 min!
När jag väl kom ut och började gå mot stationen så piggnade jag till, inte så farligt kallt heller..

Efter jobbet gick jag hem till mamma en sväng, jävla neger :) Vill me ut och resa nu, suttit och drömt mig bort till Kreta, Elafonissis.. Ska dit igen, snart! Jag bara MÅSTE!

Åkte med 14.21 tåget, gick hem, chillade lite och städa lit, sen gick jag och mötte Yvonne, vi har myst och snackat en jädrans massa skit..
Snart kommer Evve, ska se Johan Falk - GSI, KÅTSLAG!
Sen sover nog damen över inatt, för imorgon bitti är det träning som gäller :) Ska bli skönt..
Sen är det dags att fira bror min som fyller 30 med :)

Har precis kommit upp ur ett varmt, skönt bad, dags att göra sig iordning kanske :D

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0