Väggdekorationer

Uschaliiingen vilken dag...
Började morgonen med att jag försov mig, stressa till rece för att hinna med 06.30 tåget, som självklart är inställt...
Dagen började alltså med att jag kommer försent till jobbet.. 10 min bara, men ändå..
Har varit fruktansvärt trött hela dagen, vet inte vad som va problemet, känns som om jag inte sovit på flera dygn..
Men jag klarade mig igenom dagen, dock helt slut, men nu har jag tjänat pengar :D

När jag väl kom hem så blev det en dusch, piggnat till lite, men ska snart sova, ska upp vid 10 imorgon, dricka min jävla smoothie, sen är det BT kl 12, sen kommer Elin och fikar :) Myyys!
Sen är det bio med Yvonne, och självklart ska vi se Snabba cash, dregel, dregel överallt..
Sen sover nog honey över...
Är ledig torsdag med, då blir det BT på kvällen, men ska även träffa Oliwia med :D

Suttit och kollat väggdekorationer, hittat några jag kan tänka mig...






Finns hur mycket som helst, men blir att fundera några dagar..

Dags att sova!
För snart tror jag att jag svimmar!



Kommentarer
Postat av: Mr M

sov gott sunshine ;)

2010-01-20 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0