Vill, vill, vill....

Just nu vill jag bara vara nere på gymmet och köra.. Det va så skönt att komma igång igen..
Jag trodde aldrig jag skulle tycka det va roligt att att träna igen.. Men det är roligare nu än någonsin!
Vill bara uppnå mitt jävla mål, jag ska klara det, och jag kommer att klara det :D

Imorgon ser det ut som om det blir pulkaåkning med brudarna, kul som faan :)
Är ju ledig onsdag, så behöver ju inte åka hem och sova efter mitt 12 timmars pass imorgon, rätt skönt :)
Dock ska jag ju träna skapligt på onsdag, men jag ska nog komma upp :D

Nu sitter jag ute i Linghem, hos Mamma och Kent.. Sängen är färdigbäddad för att krypa ner i..
Behöver ha mina timmar sömn för att klara av en lång dag..

Varit hos Timmy och firat hans 30-års dag :)
Verkade som om han va glad för presenterna..
Whiskey, ett fotoalbum med massa bilder från när han va liten :) och inte  minst, ett körkort.. Eller ett paket på körskolan, så han kan ta ett :D
Nu är det dags att han tar tag i det :D hehe! Säger jag, som inget kort har!

Nee, nu blir det sängen! Sova, Sova, Sova!!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0