Njutning....

Då har sommarschemat dragit igång...
Nu är jag ledig 3 dagar, sköön...T som fan...

Helgen bestod av en skaplig fylla, nattpromenad, onda fötter, bakfylla delux och städning...

Denna helg ska bli lugnare, ska väl ut och svänga mina lurviga på fredag med min honey :)
Lördag blir det mys med Ida och Daniel ;)
Sen jobb på söndag-onsdag..
Sen är jag ledig en dag sen kör jag helgen...

Imorgon ska jag hem till Timmy, Linda och Zakk för att gosa med Zakk en stund, ska även gosa med min kissebebis :)

Hur söt får man vara??
Jag vill bara ha hem honom nu :)

Ställde mig på vågen i veckan, - 11 kg , dock inte tränat på evigheter, ska ta tag i det väldigt väldigt snart..
Kommit in i någon period då jag inte alls känner för det.. Men jag ska ner lika många till, fast det va inte mitt mål, men vill ner mer än vad jag ville från början :)
Jag själv ser ingen skillnad, så jag ska ner mer...
Har satt nya mål, och dom ska hållas...

Igår grilla vi hos mamma och Kent, det va trevligt, jag stanna över natten då jag jobba idag..
Efter jobb idag drog mammsen och jag till maxi för att fylla på lite..
Mamma och Kent drar sig till paradiset imorgon kväll, och jag bara önskar jag kunde följa med, dom ska nämligen till mitt andra hem, eller vårt andra hem... KRETA!!
Jag vill med gå på den underbara stranden, bada vid elafonissi, träffa George, dansa på Eclipse, dricka paraply drinkar, och bara njuta...
En dag, en dag, innan detta år är slut sitter jag på stranden med min underbara honey och dricker en paraply drink, och inte spyr i havet!

Annars knullar livet oss alla...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sitta på en glajjig bar o dricka paraplydrinks e inte fy skam, det borde va lag på att man gör det minst en gång om året =) peyz!!

2010-08-06 @ 15:13:42
URL: http://palmhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0