Vad jag är dålig på detta...

Fy mig vad jag har varit dålig på att blogga, men inte ett dugg kul förtillfället...

Jobbar och står i, förutom denna vecka, då har jag bara jobbat måndag och tisdag, sen va jag med Alex och jobba i onsdags..
Nu är jag ledig till måndag :) Skööön...t! Sen sätter mitt sommarschema igång..

Blir nog lite fest ikväll, fira Affe, sen kanske det blir V-vik imorgon, vore fint :)

Annars har det inte hänt mkt, umgås med mina vänner, badar, grillar, och har jävligt kul...

Inte många veckor kvar tills våran nya familjemedlem kommer :) Ska bli så mysigt med en kissebebis :)
Längtar något förbannat...

Något annat kul har jag inte att berätta just nu , joo en sak.. Inte många kg kvar tills jag gått ner dom jag ville, men det ska bli mer än dom :D




Kommentarer
Postat av: magnus

skitbra. träningen ger mersmak eller hur?

2010-07-18 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0