19 April

Va ett tag sen jag bloggade, inte haft något att skriva om direkt...

Legat sjuk nästintill en vecka, feber , ont i kroppen, hosta.. Usch!
Känns på lönen när den kommer om inte annat!
Men nu är  jag på bena igen :-) Hell Yeaah!

Våren har verkligen kommit, igår va jag ute och gick 2 ggr, kunde inte sluta gå, vädret va underbart..
Imorse började jag morgonen med en promenad runt ån, sen vidare till mamma på lunch :-) Blev en timmes solning med, och jag fick allt färg :)
Sen har jag jobbat ett pass..
Efter det drog jag med mamma ut på en timmes promenad :-)

Nu ska jag snart sova, imorgon är det jobb, 7-18, sen blir det nog hem och bara va med mina älskade hjärtan!
Torsdag kanske det är fest, hoppas på det i alla fall...

58 dagar kvar till Kreta, pressa i solen måste göras innan, måste även kunna visa mej i bikinin! Hur jag nu ska lyckas med det.. haha!
Det va allt för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0