23 Mars....

Idag har jag varit på bio, skrev jag ju igår!
Filmen va riktigt bra :-)
Efter blev det lunch med Ann-Britt , china mat är aldrig fel :-)

Sen mötte jag upp mammsen, varit på möte det gick bra och kommer gå bra framöver med..
Känns skönt att få iordning på saker o ting :-)
Får ta en sak i taget, då kommer allt gå bra!

Varit iväg med bror en sväng nu på kvällen, blev Biltema, Coop och NetonNet...

Tänkte snart ta mej en dusch, sen krypa ner i sängen, helt slut..
Jag bara sover, sover o sover.. Skön...t är det, men börjar bli lite tråkigt att va så trött jämt..

Helgen blir lugn, och kommer förbli lugnt ett bra tag.. Nu har jag tröttnat på att bli full o odräglig...

Nu blir det en cigg, för att sedan duscha och sen invänga Greys anatomy !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0