24 Mars

Då va dagens jobbpass avklarat, somnade väl runt 2 inatt, upp 5.20..
Skapligt trött va jag.. Usch!
Dagen har varit lång, men jag överlevde...
Efter jobbet blev det ikano med mamma, kollade efter en vårjacka, men hittade inget jag ville ha, får kolla vidare imorgon, då ska jag på möten o grejer, sen kan det nog bli stan en sväng :-)
Va även och kollade efter utemöbler, och köksbord, måste köpa nytt tills jag flyttar :D
Jag vill ha nytt och fint :-)

Nu kom Raggeman och la sej bredvid, sötnöt... 
Han växer ju så fort, han är stor, men Ronny är extrem mot Ragge :-) Bantning på honom nu...

Jag vill åka utomlands nu, vore så jäävla skönt att bara komma iväg en sväng...
Åhhh sandstrand, klarblå himmel och varmt, hur underbart är inte det!?
Jag vill , vill, vill!!

Nehe, om man skulle gå och lägga sig om en stund, har lite att fixa med innan..
Imorgon är jag ledig, men lördag är det jobb igen ;-)

Vilka är ni som läser?, kommentera gärna en liten rad :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill okcså åka utomlands =)

Men snart får vi kryssa förhoppningsvis =) <3

2011-03-25 @ 08:58:45
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Theréz

Jaaa :-) En kryssning får vi ta tag i :-) Behövligt... <3

2011-03-25 @ 10:56:44
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag läser :) OCH har sandstrand alldeles i närheten hehehe :D Värmen börjar dock förvsinna härifrån (vi har fortfarande 21-15 grader). Hoppas allt är bra med dig!

2011-04-01 @ 15:55:22
URL: http://plittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0