Nystart :-)

Oj Oj Oj..
Jag har nästan glömt hur det är att blogga...
Mycket har hänt sen sist..

Men nu tänker jag inte sitta och blogga om allt som hänt, det är för mycket, så vi börjar från idag :-), kanske skriver om allt någon annan dag, vem vet ;-)

Jag har fått en anställning på 75% , underbart så skönt.
Jag ska flytta till en 2:a i Johannelund.
Kom precis hem från jobbet, snälla Rille körde hem mig då han skulle in till stan :-)
Blir att kolla Big Brother och sen sova, imorgon väntas en promenad runt ån, sen p-möte...
Fredagkvällen ska spenaderas med mina älskade vänner och Graggen :-) Hell Yeaah!

Jaha, det fick väl va bra för idag :-)

Tråkigt inlägg, jaaaag vet.. Men ska nog ha något bättre att skriva om en annan dag :-)
Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga nu pullan ;) Puss <3

2011-03-17 @ 21:47:02
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Fialotta

Johannelund e ju såå bra :) Ses den 26 på fest här va?? :D Kramiz

2011-03-18 @ 08:10:17
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0