Hjälp någon?

Nu har man vaknat, det är snö ute igen.. SUCK!
Men men, det är fredag och det ska graggas ikväll :-)

Jag har sovit sjukt dåligt senaste tiden, och det märks, för nu sover jag sjukt mkt istället..
Känner mig inte ett dugg utvilad faktiskt..
Snart blir man faster för andra gången, då Timmy och Linda ska ha en liten till :-) På måndag tror jag det va bf , så snart är lillen här :-) Då blir det gosa bebis!
En annan får vänta, på något sätt hittar jag fel karlar jämt..
Men singel igen, kan väl va skön...t?
Dock vill jag nog ha ett förhållande, trivs som bäst då..
Någon att dela allt med..
Oscar, min förra har ju 2 barn, och dem saknar man ju en del.. Även fast man inte träffades så mkt så blir det ju en speciell relation..
Alla som känner mig vet ju om att jag gått egenom en operation, tyckte det va jobbigt, och mått dåligt innan..
Den gick bra och nu väntar jag på provsvaren, dock nervös, men det ska nog gå bra :-)
Eftersom jag börjat blogga igen så måste nog den förnyas lite, någon som har lust att hjälpa mig då jag fattar noll med alla dessa koder?
Denna bild slänger jag upp idag, då jag vill ha värme ;-)
Veckan på Lanzarote va fantastisk, varmt och soligt :-)
Får helt enkelt bita ihop tills den 16 juni, då hela familjen + allas respektive åker till Kreta en vecka :-)
Kära mor fyller 50 och det ska firas stort :-)
Detta är min nya lägenhet, bara en planlösning än så länge :-)
Detta va allt för mig..
Ha en underbar dag ute i vinterkylan :-)



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad kul att du börjat skriva igen! Kan dessvärre ingenting om koder eller så jag heller, får alltid hjälp med designer och sånt :)

2011-03-22 @ 11:21:51
URL: http://plittan.blogg.se/
Postat av: ida:D

du glömde att din syrra fyller också:O<3 bra blogg<3

2011-03-23 @ 19:48:51
URL: http://theblondbiatch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0