22 Mars

Jaha, då va det dags igen :-)

Helgen har varit, förfest hos mej med trevligt folk.. Full som satan, och en helt galen kväll på Pitchers :-)

Idag har det varit kanonväder så jag gick promenix med Elin runt ån, bestämde oss för att gå till mig för att färga håret :-)
Blev stan en sväng, sen hem till mig o sätta igång!
Blev ljusa slingor, och lila underhår, blev kanonsnyggt :-)
Tuuusen tack Elin <3
Tiden går, jag kämpar egenom dagarna rätt bra, saknaden är enmorm, men vad gör det..
Försöker göra så mkt annat så jag slipper tänka..
Finns bara så mycket jag skulle vilja säga, men som jag inte får säga, det gör mig ledsen..
Blir i alla fall nykter ett bra tag framöver, och vill inte att någon tjatar på mig..
Imorgon är det en morgonbio som gäller, Hur många lingon finns det i världen :-)
Jobbet bjuder så det kan man ju inte tacka nej till..
Sen blir det att träffa mamma en stund..

Så här blev håret, syns kanske dåligt.. men blev riktigt snyggt :-)
Nu ska jag gå och göra mig redo för att lägga mig!



Kommentarer
Postat av: ELin

Tack själv vännen för allt =) Får ses snart igen =) Ta hand om dig =) PUSS <3

2011-03-22 @ 20:46:24
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0