25 Mars

Då va det fredag.. Jag är ledig, sov till 10 idag, underbart!
Sen va det läkarbesök, gick bra..
Åkte till tornby med Josefine en sväng, blev en sväng in på maxi o lite..
Där va vi inte ensamna, inte så konstigt kanske, lönehelg..
Imorgon är det jobb igen, sen ledig 2 dagar , hoppas vädret är fint..
Måste börja rensa lite här hemma, kan inte ha med mej allt när jag flyttar, sååå mkt som måste slängas, så det tänkte jag ta tag i under dem 2 dagarna, sen storstäda , putsa fönster osv..

Ikväll blir det en hemmakväll, kolla tv och bara mysa med mina älskade djur!
Ragge är visst rädd för ljusreflexer, så imorse stod han o fräste o reste ragg åt golvet! HAHA! Sötnosen...
Nu ska jag laga middag, sen blir det ett varmt bad och krypa ner i mjukisdressen och bara chilla...
Frågan är om jag ska ta en promenad först, nej det orks inte idag, fick bli imorgon :-)

Ni får ha en bra helg, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0