Torsdag!

Ligger i sängen och ska sova när som, riktigt kallt ute ! Hade inte skadat med en resa nu!

Igår va det utbildning hela dagen och sedan personalmöte ! Va kul och intressant!
Hade fullt upp efter med, tvättade och städa hemma, bäddade rent då mina hjärtan hårar ner rätt fint!

Börjar trivas mer och mer hemma, så sover allt oftare hemma i lägenheten, men stannar i Linghem i helgen :-)


På måndag ska jag börja ta itu med mej själv, börja träna och äta nyttigare!
Nu är det dags :-)

Fick ny läkartid med, 14 november ska jag upp och göra nya prover, det va svårbedömt om mina cellförändringar va borta helt, suuuck!

Nu är jag så trött så får skriva mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0